Марк  Цукерберг - творець Facebook Генеральному  директору  та засновнику cоціальної мережі Facebook  Марку Цукербергу   є чим гордитися – він  створив продукт, яким користується кожний сьомий на планеті. Станом на вересень 2012 року фейсбук  активно використовували  понад 1 мільярд користувачів.

   14 травня  2014 році Марку Цукербергу  виповниться 30 років.  Для порівняння:  у  29 років Стів  Джобс лише   розпочав роботу над  Macintosh, а Білл Гейтс у 29 років  готував першу  версію Microsoft Windows. 

10 фактів про вундеркінда Марка  Цукерберга:

1 . Марк Цукерберг має порушення колірного зору – дальтонізм. Він погано відрізняє червоні та  зелені кольори,  а от  синій колір бачить найкраще, тому відповідна  кольорова схема  домінує на Facebook.

 

2 . Американські компанії AOL і Microsoft намагалися завербувати його, коли він навчався ще в середній школі. У 9 класі  Марк  Цукерберг випустив власний комп'ютерний варіант настільної гри «Ризик», яка була дуже популярна в той час.

3 . Марк  Цукерберг   носить  сіру футболку Facebook майже кожен день, тому що він  дуже зайнятий, а це економить йому час.

4 . Він вегетаріанець і один раз сказав, що не їсть  м'ясо , «бо вбив тварину  в собі» . Але серед його "уподобань " на сторінці в Facebook є Макдональдс і Out Burger.

5 . Марк  Цукерберг має  у Твітері майже 300.000 тисяч підписнів, але користується сервісом край рідко.

6 . Його собачка на ім'я Beast  має власну  сторінку в мережі  Facebook з 1,7 мільйонами прихильників.

7. Фільм Девіда Фінчера  «Соціальна мережа» про  історію створення соціальної  мережі Facebook  вийшов на екрани кінотеатрів США 1 жовтня 2010 року та  відразу ж став  лідером прокату.

8. Доменне ім'я facebook.com  було придбане у 2005 році за $200 тисяч.

9.  Марк  Цукерберг є наймолодшим у світі мільярдером.

10. Марк Цукерберг у підлітковому віці серйозно захоплювався хакерством. На початку існування фейсбуку,  Марк Цукерберг використав дані логінів користувачів, щоб зламати їх електронну пошту. Найбільшим  скандалом  пов’язаним з фейсбук можна назвати  обіцянку Євросоюзу  штрафувати сайти, що розміщують кнопку «Мені подобається» («Like») на 50 тис. євро, оскільки натискання цієї кнопки дає змогу слідкувати за інтернет користувачами та передавати їх персональні дані, пов'язані з веб-серфінгом.